Förlåt!!!!!!

Jag är verkligen hemskt ledsen över denna dåliga uppdatering. Men jag har inte orkat sitta vid datorn och när jag väl har suttit här så har det varit för att kika på kläder att beställa hem. Borde ha lagt upp och visat här vad jag beställde hem men det tänkte jag inte på då. Kan lägga upp nu istället! Förstår bara inte hur jag inte orkade sitta här och visa er och inspirera er med kläder. Jag älskar ju att dela med mig av mina intressen och idéer och tankar!

Allt kommer ifrån Halens och är SUPERSNYGGT! :-D

645:- tror jag.

699:-

299:-

499:-

Jeansshortsen var utan tvekan det bästa köpet! Har alltid velat ha ett par, men har aldrig hittat några i min smak. Brukar bara hitta en massa KORTA (:S) jeansshorts och det är inte alls snyggt. Knälånga däremot är nog det snyggaste man kan ha!

Nu hoppas vi på att jag inte har någon sån här dålig uppdatering igen. Ha det så jättebra idag denna härliga söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0